30 Responses
  • mama bartka i marcelki
    April 28, 2015

    No wreszcie post z moim ulubionym modelem. Jest boski !!! Uwielbiam jego stylówki. Świetnie go ubierasz Mamuśka :) Pozdrawiamy !

  • Laura
    April 28, 2015

    Bedzie łamał kobiece serca <3
    Jest taki przystojny. Ma rewelacyjne te włoski. Jak będę mieć synka, to będę wzrować się na Natanku. Jesteście dla mnie inspiracyjną rodzinką. Piękni.

  • halszka i malszka
    April 28, 2015

    Spodnie ma obłędne. Skąd ty mu wytrzasnęłaś takie wypasione jeansy ?

  • kajusia :)
    April 28, 2015

    Śliczny chłopczyk <3

  • zebra w kropki
    April 28, 2015

    Mały model. Urósł. Powinnaś go do jakiejś agencji wysłać :)

  • Fashion Girl
    April 28, 2015

    Love his style !:******

  • dziewczyny z Victorii
    April 28, 2015

    Hejka :) jak on urósł. Pamiętamy go jak jezdzilas z nim w wozeczku na zakupy jako personal shopper, kazda z nas czekala az sie pojawicie w galerii, bo zawsze dzien byl ciekawszy. Brakuje nam tego Adrianko. Jestes niezastapiona. Pozdrawiamy i calujemy, a nasz maly Nati wyrosl na przystojniaka. Maly fashionista <3

  • Anonymous
    April 29, 2015

    Model pierwsza klasa.

  • Anonymous
    April 29, 2015

    Masz śliczne dziecko <3

  • Anonymous
    April 29, 2015

    Rosnie little fashionist. Świetnie ubrany. Wygląda bosko !!!:* a te jeansy i jego długie włosy rozwalają system. Szkoda, że tak mało jest dzieci w polsce dobrze ubranych.

  • KONIN
    April 29, 2015

    ŚLICZNY ZESTAW, CHĘTNIE UBRAŁABYM TAK SWOJEGO SYNKA. POZDRAWIAMY Z KONINA.

  • IRMINA 32
    April 29, 2015

    PRZYSTOJNIAK MAŁY ŁAMACZ KOBIECYCH SERC. LOOK MA MEGA. POPROSZĘ O WIĘCEJ STYLÓWEK Z NIM :)

  • Anonymous
    April 29, 2015

    FAJNA FRYZURKA NATANKA.

  • kiki
    April 30, 2015

    Masz ładnego synka Adriana. Wciaz nie moge nadziwic sie, jak mozesz byc tak szczupla po porodzie. Masz idealna figure. Zazdrosicialam ci tego zawsze ;p

  • Anonymous
    April 30, 2015

    Uwielbiam tego przystojniaka małego. Jest boski.

    Fajowe ma włoski <3

  • Felcia 289634
    April 30, 2015

    Och wreszcie post z moim małym kochanym modelem. Mały książe wymiata. Jak zawsze świetnie go ubrałaś. Pozdrawiam serdecznie . Felcia

  • Anonymous
    April 30, 2015

    bardzo bym chciala miec takiego synka jak twoj

  • CELINA
    April 30, 2015

    Malutki cukiereczek. Jest bardzo do ciebie podobny :)

  • Aneta
    April 30, 2015

    Piękne zdjęcia. Zgłosze się z moim synkiem mieszkamy na Brooklynie. Pozdrawiam

  • Kasia
    April 30, 2015

    A my już zdjatka mamy od Pani Adriany. Polecam. Pełna profeska. Stylizacja, miejsce, zdjęcia, wszystko extra ! Szykujemy sie na następną sesję :)

  • Norwegia
    April 30, 2015

    Na luzie, swobodnie i z klasą. Czad Adrianka. Uwielbiam wasze posty na blogu. Pozdrawiamy z Norwegii :****

  • mama kaski i kajetana
    May 1, 2015

    Tez jestem mamuska dwojki dzieciaczkow i czesto sledze twoj instagram i blog. Lubie podpatrywac jak ubierasz Natana. Inspirujesz mnie. Masz slicznego chlopca, to teraz przydalaby sie coreczka ;p)

  • Pani Oliwia 27
    May 1, 2015

    Wygląda jak aniołek. Jest bardzo fotogeniczny. Śliczny chłopczyk.

    Stylówka z klasą. Świetne butki Lacoste i jeansy. Klasa Adrianko. Pozdrawiam ciepło.

  • Anonymous
    May 1, 2015

    Ładnego masz tego syneczka.

  • irla
    May 1, 2015

    Stylowy misiaczek. Mama stylistka, to dziecko zawsze fajnie ubrane :)

  • OLA
    May 1, 2015

    ELEGANCKO I Z KLASĄ !

  • robert
    May 4, 2015

    Ładne zdjęcia.

  • nikła młoda
    May 4, 2015

    kolor koszuli dobrałas mu do jego koloru tych wielkich pięknych oczek. extra 1

  • mamuśka
    May 4, 2015

    Czekam na kolejny wpis z Natanem :)

  • L.p
    May 6, 2015

    Ładne dziecko masz kochana.

What do you think?

Your email address will not be published.