Juniper Valley Park NY

by Tuesday, October 28, 2014

Doskonale wiecie, że od kilku sezonów spodnie o “magicznej” długości 7/8 mają dobrą passę :) Ja mam w swojej garderobie kilka par, ale te jeansy chyba lubię najbardziej, bo są bardzo wygodne, mają fajny kolor i przetarcia. Ubrałam do nich wysokie buty i luźną bluzkę w a la “jesienno-piórkowy” motyw. Mój nowy nabytek – torebka, okulary i fluo pink pomadka idealnie pasują do całości. Miało być wygodnie i z elementem “letnio-jesiennym”, bo pogoda w NY wciąż rozpieszcza, a czy jest.. ? Oceńcie sami :)

P.S

Kochane.. pamiętajcie, że spodnie o długości 7/8 optycznie skracają nogi, jednak można temu zapobiec :) Jak ? Otóż.. wystarczy nosić je z wysokimi obcasami lub wybrać ten model spodni, który ma podwyższony stan. Macie w swoich szafach spodnie “7/8”, lubicie ten fason ?

You know well that for a few seasons pants with a “magic” length of 7/8 are having a good streak :) I have a few pairs in my closet, but I like these jeans the most, because they are very comfortable, have a nice color and have abrasions. I dressed them with boots and a loose shirt in a “light-autumn“ theme. My new acquisitions – a handbag, glasses and fluo pink lipstick perfectly fit the whole look. I was going for a comfortable, “light-autumn” feel, because the weather in NY is still spoiling us, so is it? You be the judge :)

P.S

My Lovelies .. remember that pants with a 8/7 length optically shorten the length of legs, but this can be prevented :) How? Well .. just wear them with high heels or choose a pant style which has an elevated waist. Do you have “7/8″ pants in your closets, do you like this style?

1F2A85511F2A83181F2A8299 1F2A8268 1F2A81521F2A83081F2A8156 1F2A86371F2A8135 1F2A8492 1F2A81421F2A84201F2A8499 1F2A8532 1F2A8555 1F2A8568 1F2A8616 1F2A8637 1F2A8166 1F2A8155 1F2A8676

[sc:hype id=”6805010″ ]

Photos by Paulina Kubiś

Blouse ZARA|  Pants ZARA | Shoes ZARA | Bag MARC JACOBS | Sunglasses BRYLOVE | Lacquer ORLY http://www.orlybeauty.pl/

No tags 25 Comments 0
25 Responses
  • czarownica z krainy narnii
    October 28, 2014

    Ciekawy blog. Fajne stylówki. Nie wszystkie są w moim guście ale wszystko perfekcyjnie dopasowane. Nawet plener do zdjęć czy ujęcia. Dobra robota. A ja mam dobre ok ;ppp) Oprócz ładnych obrazków ciekawie piszesz. Cenne są twoje porady w zakładce P.S Fajnie, że cię znalazłam i mogę obserwować twój rozwój. Jak najbardziej na plus. Pozdrawiam

  • arleta 31
    October 28, 2014

    Rzeczywiście spodnie masz rewelacyjnie, czy to teraz niedawno kupowałaś w Zara ???:)

    Fajnie tu pokręciłaś włosy ? Warkoczyki czy prostownica na skret?

    Pomadka przepiękna. Ja bym w zyciu nie wpadła na pomysł, żeby w takim kolorze pomalować usta do takiej stylóweczki. Inspirujesz ślicznotko. A i skąd okulary ? Boskie!

  • Anonymous
    October 28, 2014

    TOREBKA BAJKOWA. WIDZIAŁAM NA INSTAGRAMIE <3 LOVE LOVE

  • CELINA
    October 28, 2014

    NIE JESTEM ZWOLENNICZKĄ SPODNI 7.8 BO TAK JAK WSPOMNIAŁAŚ WYŻEJ SKRACAJĄ ONE SYLWETKĘ. MAM TYLKO JEDNĄ PARĘ I NOSZĘ SPORADYCZNIE. TY MASZ DŁUGIE NOGI DO NIEBA WIĘC TOBIE DOBRZE W TAKIEJ DŁUGOŚCI. CIEKAWE FOTKI I WPIS. BRAWO DZIEWCZYNY. TWORZYCIE ZGRANY DUET :) CZEKAM NA WASZE KOLEJNE WPISY. PAULINA ROBI REWELACYJNE FOTY.

  • karina
    October 28, 2014

    Torbusia Marca rewelacyjna….kojarzy mi się z jesienią. Fajnie dobrałaś dodatki. Nigdy bym nie ubrała białych butów do tej torby ale w twoim wydaniu wow. Jak to jest ze tak z latwoscia przychodzi ci laczenie roznych faktur i kolorow co w efekcie daje ciekawy efekt? Czekamn na posta z Natanem :D

  • karina
    October 28, 2014

    No własnie ja mam ten problem, ze skracaja sylwetke mi. Lubie je bo wygladaja sexi, chyba musze zainwestowac te z podwyzszonym stanem, jak napisalas w PS. Dzieki Adulka :***** ty zawsze cos fajnego doradzisz.

  • Anonymous
    October 28, 2014

    NiCe <3

  • inga
    October 28, 2014

    Ja też jeszcze chodze w krótkim rękawku. Fajnie że w NY jeszcze cieplo. Jutro ma byc 20 C znowu :))))

  • Anonymous
    October 28, 2014

    Kolor pomadki <3

  • cukrowa wata
    October 28, 2014

    U nas w Polsce już chłodno. Zdarzają się cieplejsze dni ale nie aż tak. ja uwielbiam spodnie 7/8. Tez mam kilka par, bo mam odpowiednią figurę do nich i wcale mnie nie skaracają. Wyglądam zawsze świetnie :)

  • l.O
    October 28, 2014

    Twój ubiór tym razem nie do końca do mnie przemawia. Tak jakoś normalnie bez większego wow, także nie zachwycam sie.

  • Anonymous
    October 28, 2014

    Lovely mam taką samą bluzkę :) wyglądasz super mała.

  • fanka 20
    October 28, 2014

    Jeansy to moj ulubiony element outfitów moich. Noszę codziennie.

  • Anonymous
    October 28, 2014

    jejku jaka ty jestes zgrabna !!!!!:) nogi do nieba. w kazdych dzinach wygladasz perfekcyjnie.

  • lucy
    October 28, 2014

    Miło że razem z Pauliną stanowicie taki fajny team :D super fotki i efekty Waszej współpracy. Extra look ofcourse !!:)

  • gośka 34
    October 29, 2014

    Adriana pisałas, że ci fryzjerzy zniszczyli włosy w ny, ale powiem ci że wcale aż tak tego nie widac. Dalej wyglądasz świetnie. Wyglądasz jak laleczka. Dbaj o włoski, to wrócą do formy :D))) całusy kochana

  • Anonymous
    October 29, 2014

    Hi A. Mam taką samą bluzkę, kupiłaś ją w zarze prawda ? tez ją nosze do dżinsów :)

  • Anonymous
    October 29, 2014

    U nie mogę znależć tych okularów :(

  • Anonymous
    October 29, 2014

    Poproszę wiecej wiecej wiecej zdjec i czesciej posty :)

  • Anonymous
    October 29, 2014

    Ten wpis akurat mnie nie zaciekawił. Zwykłe miejsce i zwykła stylówka. Jestem na NIE.

  • Anonymous
    October 29, 2014

    Ciekawa bluzka. taki troche sportowy klimat jak u Prada ;p

  • z
    November 3, 2014

    Widze, że parwie cały look Zara + piękna torebka Marc Jacobs. Robi wrażenie :*

  • Anonymous
    November 3, 2014

    masz super styl

  • Anonymous
    November 3, 2014

    Gdzie kupilas buty ? w NY ?

  • różowa lampka nocna
    November 3, 2014

    EXTRA Adi.

What do you think?

Your email address will not be published.