Aztec print

by Friday, July 6, 2012

W lecie powracamy do korzeni i starożytnych kultur w modzie. Obok printów i kwiatów kolejnym trendem są azteckie wzory. Projektanci przelewają na tkaniny orientalne wzory z dalekich krain. Są malowane ręcznie, haftowane, drukowane czy wyszywane koralikami. Świetnie sprawdzają się w stylizacjach etno i boho, ale również w “zwykłych, prostych  zestawach”, które świetnie ożywiają i nadają całości orientalnego charakteru. Azteckie wzory wprowadzają do naszej garderoby egzotyczną atmosferę, więc jeżeli podoba Wam się ten trend, z pewnością znajdziecie coś dla siebie, bo wybór jest wielki – od sukienek, koszulek po torebki, buty czy biżuterię. Pamiętajcie – rozpoczął się sezon wyprzedaży ;D))

Miłego weekendu Kochani i udanych” łowów” :) Oczywiście piszcie i chwalcie się swoimi orientalnymi zdobyczami.

pics by Aleksandra Macewicz

Dress RIVER ISLAND | Shoes BOUGHT in Bangkok | Ring MANGO | Necklace RIVER ISLAND

[sc:hype id=”3730325″ ]

No tags 51 Comments 0
51 Responses
  • Iza :)
    July 6, 2012

    łał! piękna figura ;)
    codziennie odwiedzam te stronę. piękne stylizacje i wgl. cały blog mi się podoba ;)
    jeśli masz czas , zerknij : http://www.notopretty.blogspot.com
    nie zmuszam, proponuję haha :)

    • emey
      July 7, 2012

      ja z pewnoącią wpadnę, bo widzę tam jakiś talent pisarski? :)

    • Adrianell
      July 8, 2012

      Iza:) dzięki ! Oczywiście, że zerknęłam. Masz talent pisarski, jak wspomniała Ola. Super.. i zazdroszczę w pozytywnym tego słowa znaczeniu, pozdrawiam cieplutko ;*

  • Calineczka
    July 6, 2012

    Ciekawe fotki, zwykle aztec prints uchwycone są w soczystych barwach, a tu taki miękki rozmyty klimat,ciekawie ciekawie ;) Bardzo podobają mi się twoje buty Adrianell i kolor pomadki,jaki to?

  • martyna
    July 6, 2012

    Wreszcie nowy post.juz sie niecierpliwilam;p ale jest no, cudny, buuutyyy kocham <3 sukienkę mam podobną, w ogóle obłowiłam się w ciuszki tego trendu,bardzo mi przypadły do gustu, a teraz rzeczywiscie sa wyprzedaze.dziewczyny biegnijcie na zakupy-adrianell ma racje, pozdrowki :))))

  • gucio-n.
    July 6, 2012

    A ja dziewczyny mam też koszulkę z takim printem ;PP. znalazłem na męskim dziale w river island ;p Pozdrawiam

    • emey
      July 7, 2012

      Mamy mężczyznę! :))

      • gucio-n.
        July 7, 2012

        ano macie jestem waszym fanem od poczatku zalozenia bloga :)

    • Adrianell
      July 8, 2012

      Achhh jak miło :)

  • Anonymous
    July 6, 2012

    Dziwne buty gdzie kupilas? ja mam koturny z azteckim wzorem,papa

    • Adrianell
      July 8, 2012

      Mi się podobają.. są oryginalne ;P Kupiłam je w Bangkoku. A Ty jakie masz koturny, opiszesz proszę ;) ??

  • emey
    July 7, 2012

    Buty są rewelacyjne! Ja zastanawiałam się nad spódniczką w aztecki wzór,ale już mi przeszło. Wskakuje w spodnie, jak zawsze haha :D

    • Adrianell
      July 8, 2012

      Wcale nie jak zawsze.. hehehe.. ostatnio na sesje wpadłaś w cudnej spódniczce ;P

      • emey
        July 9, 2012

        serio? Przez przypadek chyba :)

  • kicia.
    July 7, 2012

    heja ja tez mam kilka ciuszkow w szafie z tymi wzorkami ale najbardziej lubie wąską ołówkową spodnicę, zestawiam ją z koszulką o podobnym wzorze i mam total look, jak Ty lubisz Adrianellko :)

  • jj
    July 7, 2012

    Ja zakupiłam w Bereshka koszulkę i w river spódniczkę, ale planuję jeszcze kupić torebkę w azteckie wzory na wyprzedażach na asos :) Pozdrawiam dziewczyny!

  • Martha Victoria
    July 7, 2012

    ooooo a ja dzisiaj w swoje urodzinki, w identycznej sukienusi śmiagam :DDDD!!!! całuję Was kochane Girls i wirtualnie przekazuję mnóstwo energii i szaleństwa, które towarzyszą mi od rana;) 23 latka już za mną ;* buźka!!!

    • emey
      July 7, 2012

      Ahhh ta młodość…:) Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!! :*

      • Martha Victoria
        July 7, 2012

        a bardzo dziękuję :* hehe Wy jesteście HOT OSIEMNASTKI już 4 ever!

    • Adrianell
      July 8, 2012

      Oooo to super !! Wszystkiego naj.. naj.. najlepszego z okazji urodzinek Martha Victoria ;* Spełnienia marzeń, szczęścia, zdrówka, miłości i wielkiej garderoby ;P Kissale Słonko !

      • Martha Victoria
        July 8, 2012

        :* dzięks!!! Garderoba pełna Louboutinków my dream :P buziole!!!

        • Adrianell
          July 8, 2012

          Marzenia są po to, żeby je spełniać.. realizować ;P

  • Alicja
    July 7, 2012

    Hej Adriano!
    Uwielbiam Twoje posty. Zupełnie co innego, różnorodnego od pozostałych polskich blogerek. U Ciebie jest nie dość, że na maxa ciekawie to na dodatek mega świeżo :)… i do tego te włosy… CUDO!

    Pozdrawiam,
    Alicja!

    • Adrianell
      July 8, 2012

      Ojejku.. bardzo mi miło Alicjo.. tyle ciepłych słów, dziękuję.. gorąco pozdrawiam, ściskam ;)

  • Karina80
    July 8, 2012

    Piękne zdjęcia. Namówiła mnie Pani na szaleństwo zakupowe i wczoraj wybrałam się do galerii,kupiłam na wyprzedazach w bereshka spodniczkę mini w azteckie wzory i tiszercik w zara :) Nie bylam do nich przekonana, wiec nic wczesniej nie kupilam, ale rzeczywiscie fajnie prezentują sie i dzieki twoim namowa kupilam i jestem zadowolona :D))) dziękuje, Karka

    • Adrianell
      July 8, 2012

      Hehehe :D))) Cieszę się, że choć w minimalnym stopniu przyczyniłam się do Twojej radości i przekonałam Cię do zakupów ;P ..mam nadzieję, że będziesz zadowolona :) Pozdrawiam !

  • Latina
    July 8, 2012

    Awesome !

  • Anonymous
    July 8, 2012

    Co tam azteckie wzory ;p jestem zakochana po uszy w butach !!!!!<3 sa mega oryginalne i takie zjawiskowe..aa-wzdycham……….pozdroweczki Adrianell!

  • energy
    July 8, 2012

    Cool pics !;p

  • dada
    July 8, 2012

    Buty nie pasują do góry i w ogole sa jakies dziwne, nie podobaja mi sie. Za to fajny naszyjnik i kolor szminki.

  • Julka
    July 8, 2012

    Witam Pani Adrianko.Bardzo, ale to bardzo podoba mi się tutaj u Pani na blogu.Piękne zdjęcia, a ostatnie z tej serii zachwyca i tu gratulacje dla Pani fotograf Oli :) Robicie fajną robotę dziewczyny.Poazdawiam gorąco,JulA:)

    • Adrianell
      July 8, 2012

      Bardzo nam miło Julka, że czytasz ;)) Pozdrawiamy cieplusio !

  • Nigella
    July 9, 2012

    W tej stylizacji najbardziej zaskoczył mnie minimalizm w dodatkach – dla Ciebie zupełnie nietypowy, ale dla mnie bardzo na plus, bo wzór na sukience robi wystarczająco dużo “szumu” i każdy następny dodatek dodawałby temu lookowi niepotrzebnej ciężkości. Sukienka ciekawa, bo choć mocno zabudowana, to jednak mimo wszystko kobieca. Najbardziej szałowe są jednak dla mnie buty – gdybym zobaczyła takie w jakimkolwiek sklepie, nie zastanawiałabym się ani minuty, jednak do Bangkoku mam trochę za daleko :D

  • Victoria
    July 10, 2012

    wow niesamowite!!!!!!!!

  • Marta
    July 13, 2012

    Ja się zakochałam w tym wzorze! Czy możesz zdradzić, gdzie dokładnie kupiłaś materiał? W peruce czarnej wygladasz super, wg mnie najlepiej ze wszystkich peruk. Zazdroszczę szczuplutkiej twarzy, ja w takim cięciu wyglądałabym jak księżyc w pełni ;)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    • emey
      July 13, 2012

      Dress RIVER ISLAND :)

      • Marta
        July 15, 2012

        No tak, nie zauważyłam! Byłam pewna, że szyta!

  • igiełka
    July 13, 2012

    Buty <3 pikne!

  • ruda
    July 15, 2012

    Sukienka okropna w ogole nie pasuje do takich sportowych butow, ubralabym szpilki :)

    • Anonymous
      July 15, 2012

      Mi tez jedno z drugim nie pasuje !!!!!!! Okropne.

    • emey
      July 15, 2012

      mi też nie pasuje do sportowych, na szczęście tu są koturny,..ufff :)

  • Anna - klientka pani Adrianell
    July 16, 2012

    Pani Arianka zawsze wynajdzie rewelacyjne buty. Ma ich niezłą kolekcję ;p zazdroszczę, pozdrawiam :)))

What do you think?

Your email address will not be published.